Kaçan balık büyük olacakmış gibi bir izlenime kapılıyorum nedense Ocak 2011'e adım adım yaklaştıkça. Daha geçen haftalarda basında çıkan haberlerin birinde buz pateni sürat takımımızın seçmelerinin henüz yeni yapıldığını okumuştum. Onu bırakın bir biathlon atletimiz veya bir bobsleigh takımımız var mı orası bile meçhul.Bu üniversite olimpiyatlarını, kış sporlarında ülkemizin üzerindeki ölü toprağını atabilmesi için bir hedef olarak görmek bir yana paten sürat takımımız daha yeni oluşturuluyor. Belki son 1 yıl kala bunun gibi birkaç seçme daha göreceğiz ve en azından temsil edileceğiz diğer kış sporlarında da fakat herhangi bir madalya hedefimiz olacak mı hiç sanmıyorum. Oysa Çin'in yaptığının bir benzeri yapılamaz mıydı düşünmek gerekiyor. Bu üniversite olimpiyatlarını Erzurum'un düzenleyeceği belli olduğu andan itibaren gençlere bir yatırım yapılsaydı da en azından birkaç tane madalyaya oynayacak sporcumuz olsaydı.
Hiç şüphesiz organizasyon bakımından yetkililerimiz en iyisini düşünüyorlardır ve hatta gerçekleştireceklerdir ama sportif başarı sağlayamadığınız sürece başarılı bir ev sahipliği yaptığınız hiçbir zaman söylenmez.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder