10 Ekim 2009 Cumartesi

Küllerinden Doğanlar

WNBA'de Phoenix Mercury dün kazandığı Indiana Fever maçı ile şampiyonluğunu 3 sene içinde 2.kez ilan etti. Fakat final serisi, düşük reytinglerin altında ezilen bayan basketbolu için içaçıcı bir kapışmaya sahne oldu.

3. maçın sonunda Phoenix seride 2-1 geride ve 4.maç Indiana'da oynanacakken serinin şekli biranda tersine döndü. Indiana'da Tamika Catchings ve arkadaşları Detroit Shock'u en sonunda devirerek tarihlerinde ilk kez final oynuyor ve az kaldı şampiyon da oluyorlardı ama Phoenix'in üç silahşörleri Taurasi, Pondexter ve Taylor son 2 maçı tecrübeleriyle aldı götürdü. Pondexter hariç Phoenix'in tüm tehlikeli oyuncularını serinin ilk 3 maçında durdurabilen Indiana sonunu getiremedi.

3-2 ile Phoenix (Anka Kuşu) mitolojideki efsanesine uygun olarak küllerinden doğdu ve de şampiyonluk sevincini bir yıl aradan sonra tekrar yaşadı ama finallerin sonunda sezonun MVPsi Diana Taurasi'nin finallerin de MVPsi seçilmesi biraz olsun tartışılabilir çünkü seri boyunca ayakta olan ve ortalamaları Taurasi'den daha iyi olan bir Pondexter bu ödüle daha yakın gibiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder