Olimpiyat komitesi kararını verdi ve 2016 Yaz Olimpiyatları'nda Rio de Janeiro'da olacağız dedi. Rio'nun rakipleri arasında Chicago, Tokyo ve Madrid vardı. Ve gitgide daha da fazlalaşan bir kulis savaşına dönen seçimlerde gülen taraf Brezilyalılar oldu.Herşeyden önce bir sporsever olarak benim ilk kriterim oyunları canlı izleyebilmek adına düzenlenen şehir ile aradaki saat farkı olmuştur. O yüzden gönlüm Madrid'den yana olsa da Madrid'in kazanmayacağı kesin gibiydi. Çünkü olimpiyat komitesi iki turnuva üstüste aynı kıtadan yapmıyor seçimini. Londra'nın 2012'yi almasından sonra Paris'in 2016 yarışında yeralmamasını bunun ile de açıklayabiliriz.
Sonuçta ilk kez Güney Amerika kıtasında düzenlenecek olimpiyatlar. Brezilya'nın ruhunu yansıtacak nitelikte eğlenceli bir olimpiyat bizleri bekliyor olacak 7 yıl sonra. Dileyelim ekonomisi pek sağlam temellere dayanmayan Brezilya tesisleşme adına bir sorun yaşamaz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder