2 Ekim 2009 Cuma

Beş oldu Hoş oldu

Ersin Düzen voleybol spikeri olsa bu turnuvanın ardından yukarıdaki yorumu yapardı sanırım. İşin şakası bir yana daha ilerisini hepimiz isterdik tabii ki... Ama turnuvaya başlarken "Size 5.liği layık gördük, Rusya ve Sırbistan'ın önünde yeralacaksınız ve de 2011'deki şampiyonaya da doğrudan katılacaksınız" deseler herkes kabul ederdi sanırım.
Turnuvaya başladığımızda teknik ekibimizin söylediği tek olumsuz not çok zorlu bir grupta başlama dezavantajımız olduğuydu. Sanırım haklı da çıktılar çünkü grubumuzda biz Avrupa beşincisi olurken diğer iki takım da yoluna devam ediyor. Playoff grubunda 3'te 3 yapabildik evet ama grubumuzdan gelen İtalya ve Almanya da aynı neticeyi aldılar. Bu neticelerin bizim yarıfinal yolumuzu tıkadığı doğru ama artık herkesin geleceğe daha bir ümitli baktığını düşünüyorum.

Ayrıca yeni nesilin adaptasyonu açısından baya yol katettiğimizi düşünüyorum ki turnuva boyunca takımımızın en iyileri arasında belki de genç Eda ile Naz vardı. Neslihan eskisi kadar top öldüremese de Deniz ile tecrübeli kaptan Esra onu yalnız bırakmadılar. Formunun zirvesinde bir Neslihan ile belki şimdi yarı finaldeydik. Bunun gibi insanın aklına ister istemez keşkeler geliyor birkaç tane daha. Almanya maçını keşke 4. sette koparabilseydik veya 5. sete konsantre olabilseydik mesela o zaman yaptıklarımız hayallerimizi aşmış olurdu. Bu hayıflanmaları bir kenara bırakarak turnuvadaki maçlarımıza bu genç takımın edindiği tecrübeler olarak bakmaktan başka çare yok.

Büyük tabloya baktığımız zaman ise aşılar tutmuş gibi gözüküyor. İlerisi için tek ihtiyacımız kendimize olan güveni arttırmak ve maç içindeki değişikliklere uyum sağlayabilmek. Hepimizi sevindiren ise sanırım bayan voleybolumuzun bir geri dönüşe tam anlamıyla hazır olduğunu görmek oldu son tahlilde. Tüm sultanlara teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder