NBA'in bu yazki gündemi de geçen perşembe günü Cleveland'ın playofflardan erken elenmesiyle belirlenmiş oldu. Artık yüzük takma vaktinin geldiğine inanılan Lebron'a bu sene de hüsran yaşatan Cavaliers franchise'ı bu yıldızı elinden kaçıracağa benziyor. Off-season'ın heralde artık en önemli gündemi Lebron'ın takımdan ayrılıp ayrılmayacağı ve ayrılırsa hangi takıma gideceği olacak.
Lebron'un bu seneki play-offlardan psikolojik olarak ne kadar yıprandığı yapacağı tercihi çok etkileyecektir. Boston serisinin 4.maçındaki hezimetlerinin ardından maça bilerek takımdan ayrılmak için asılmadığı şeklinde dedikoduların bile yapılabildiği bir dönem geçiriyor Kral. Bir başka senaryo ise Lebron'ın kendisini isteyen takımlara öve öve bitiremediği Kentucky koçu Kalipari'yi de beraberinde götürmeyi şart koşacağı yönünde.
Dedikodu kazanları kaynarken ağzı sulanan franchise'ların başında New York, Chicago, Los Angeles (tabii ki de Clippers) ve salary cap'in de büyük boşluk bulunan New Jersey geliyor. Bana kalırsa New York gibi büyük pazar potansiyeli olan bir takıma gitmesi David Stern'ün de maddi manevi iştahını kabartacaktır ki ayrıca Lebron'un New York şehrine yakın arkadaşlarıyla vesilesiyle sempati duyduğu biliniyor. Adayların içinde en takım halinde görünen ise hiç kuşkusuz Chicago. Ama bu franchise bir başka 23 numara kabul edebilir mi gönlünde o tartışılır.Bakalım günümüzün basketbol kralı, NBA'in güç dengeleri altüst eden bir transfere mi imza atacak yoksa Cleveland altında yüzük sahibi olmak için çabalamaya devam mı edecek?