24 Eylül 2009 Perşembe

Polonya Revisited


Polonya'ya geri dönüyoruz ama bu sefer "12 Dev Adam" ile değil "Filenin Sultanları"yla... Avrupa Bayanlar Voleybol Şampiyonası Polonya'da başlamak üzere. Takımımız genç umutlarımız taze.

Turnuvanın statüsü basketbol şampiyonasındakinin bir benzeri. Tek fark ikinci turun sonunda doğrudan yarı finallere geçiliyor. Dileriz bu sefer erken form tutup yorgunluk senaryoları ile boğuşmayız. Grubumuzda İtalya, Almanya ve Fransa yeralıyor. İlk maçımız ise 25 Eylül'de basketbolda 3'te 3 yaptığımız kent Wroclaw'da Fransa ile.

Şuanki durumumuza bakıldığında Fransa maçını kazandığımız müddetçe ilk gruptan çıkma ihtimalimiz yüksek, ikinci gruptan çıkma ihtimalimiz düşük gibi gözüküyor. İtalya veya Almanya'dan alınacak bir galibiyet ise yarı final yoluna sokabilir Sultanlar'ı. Ama biraz mücadele yönümüzü geliştirip biraz da patlayıcı gücümüzü kullanıp maçların sonunu getirebilmek gerek. İşte o zaman yarı final o kadar uzak bir hayal olmaktan çıkabilir.

Dilerim Sultanlar için o eski şaşaalı günleri hatırlatacak nitelikte bir turnuva olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder