28 Eylül 2009 Pazartesi

Grupların Ardından

Hiçbirimiz sürprizlerle dolu bir ilk tur yaşadık diyemeyiz aslında. Beklenilen tarzda bir ilk tur geçirdi Sultanlar. Fransa'ya karşı alınan o kadar da zorlanılmadan kazanılmış 3-0lık galibiyet zaten ikinci tura geçmek için yeterli gibiydi çünkü Fransa bu gruptan puan çıkaramazdı ki öyle de oldu. İtalya maçı ise sadece direncimizi ölçme fırsatıydı bizim için. İtalya gibi bir deve sadece bir set dayanabileceğimizi gördük, ikinci setin ortasından itibaren kafalarda sadece Almanya maçı kalmıştı. Gelelim Almanya maçına... Yer yer etkili oyun ve temel sorunumuz konsantrasyon eksikliğinin baş gösterişi. Asıl acı olan Almanya maçını kaybetmekten çok kaybediş biçimimiz sanırım. Turnuvadaki en kilit maçımızı moralsizlikle ve basit hatalarla vermiş olmak biraz acı veriyor.

Playoff turunda Katowice'de yeni bir gruba gidiyoruz, elenen takımlardan alınan puanları saymadan 2 mağlubiyet 0 galibiyet ile 6. ve son sıradayız. Yarı finali görmek için, bu turda 3'te 3 yapmak şart (ki o bile yetmeyebilir malesef). İmkansız değil çünkü mental olarak hazır moralman dağılmayacak bir Türkiye bu gruptaki Sırbistan ile başabaş oynayıp Çek Cumhuriyeti'ni ve Azerbaycan'ı yenecek güçte. İlk maçımız turnuvada henüz set vermemiş Sırbistan'a karşı. Son birkaç yılın yükselen değeri Sırbistan ile ya tamam ya devam maçı oynayacağız, bu maçta alacağımız bir galibiyet ile 3'te 3 de yapabiliriz, keza bir mağlubiyet ile aynı tablo 3'te 0 bile olabilir. Dilekler ilk seçenekten yana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder